Prima pagină > SOFTURI UTILE > Duplicate Cleaner – ne detecteaza si ne sterge fisierele duplicate

Duplicate Cleaner – ne detecteaza si ne sterge fisierele duplicate


Astazi am placerea sa va prezint o aplicatie GRATUITA care se numeste Duplicate Cleaner ce ne va gasi fisierele pe care le avem doua ori pe pc-ul nostru.Este o aplicatie foarte utila mai ales celor ce au 2 hdd-uri sau poate 1 hard de 1 Tera sau mai mult,avand atat spatiu e cam greu sa mai tii minte cand iei ceva de pe net daca il ai deja asa ca il bagi la download.Apoi in timp evident o sa vrei sa faci curat pe hardul tau,si cum sunt sigur ca nu aveti de gand sa cotrobaiti prin 500G sau 1 Tera de date aceasta aplicatie se potriveste manusa.Odata lansata aplicatia va trebui sa selectam sursa (Search Paths)unde vom dori ca acest soft sa caute dupa fisiere duplicate odata selectata sursa va trebui sa o adaugam in panoul din dreapta din click pe sageata albastra ca in imaginea de mai jos

2009-09-08_171132

Odata adaugata sursa unde dorim sa cautam dupa fisiere duplicate avem posibilitatea sa alegem ce anume sa cautam,dam click pe butonul „Select” unde este plasat cursorul din imaginea de mai jos,alegem ce tip de fisiere dorim sa cautam din fereastra care va aparea apoi click-am pe „Select

2009-09-08_171654

Eu am ales sa cauta dupa „Music Data” (melodii),ce mi-a placut e ca nu a trebuit sa selectez pentru ce fel de tip de fiser audio sa caut eu doar am ales „Music Data” si el va cauta mai toate formatele audio cum se vede si in imaginea de mai jos(mp3,wma,ogg,wav),am bifat „Same Content” (acelasi continut) si „Same File Name” adik sa-mi gaseasca fisierele cu acelasi nume.Dupa ce am „ajustat” tot ce avem nevoie nu ne mai ramane decat sa dam click pe „GO

2009-09-08_172745

Acum va trebui sa asteptam cuminti ca acesta sa caute dupa fisierele dublate pe care le avem,tin sa mentionez ca scanarea dupa fisierele duplicate se face uimitor de rapid!

2009-09-08_173138

Odata terminata scanarea ne vor fi afisate rezultatele intr-un mod foarte util,fisierele duplicate vor fi grupate 2 cate 2 in culori rosu si albastru,acest mod fiindu-ne util la sortarea fisierelor pe care le vom pastra si a celor pe care le vom sterge,bifam casuta din fata melodiei care dorim sa fie selectata pentru stergere iar cea pe care vrem sa o pastram o lasam libera si ne va ramane in PC. Dam click pe butonul „Remove Selected” si in fereastra ce va apare cel mai indicat este sa alegeti „Delete Files” si sa lasati bifat „Delete to Recycle Bin” pentru a putea consulta mai tarziu ce ati sters exact ducandu-va in cosul de gunoi „Recycle Bin” sa vedeti ce exact ati sters,poate din greseala ati bifat ceva ce nu trebuia,si astfel alegand aceasta modalitate de a le sterge le mai puteti recupera!

2009-09-08_174042

Eu personal gasesc aceasta aplicatie foarte utila atunci cand vrei sa-ti faci curat in PC plus ca e GRATUITA,astept comentariile voastre pe rubrica de comentarii de la sfarsitul acestui articol si sa-mi spuneti daca si voi ati gasit aceasta aplicatie la fel de utila ca si mine,sau ce soft folositi pentru a va depista duplicatele?

DOWNLOAD: Duplicate Cleaner

  1. dumitru
    09/09/2009 la 10:55 PM

    Merci mult, nici nu m-am gindit ca am atitea cintece de 2, chiar unele erau si de 3-4 ori in pc-ul meu. Asa e cind nu e doar un „gospodar” in casa… 😉

  2. 03/06/2014 la 11:03 AM

    Foarte bun! chiar si dupa atatea ani de cand ai scris articolul!

  3. DANIELA
    12/07/2015 la 1:11 PM

    merci mult !!!!!!!!!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu