Acasă > LINUX, UPDATE-URI > Jocul Alien Arena 2010 este disponibil la download

Jocul Alien Arena 2010 este disponibil la download


Tot aud mai mereu motivatia celor ce nu folosesc Linux cum ca motivul pentru care ei nu folosesc Linuxul ar fi: In Linux nu merg jocurile.
TOTAL FALS SI NEADEVARAT. Am tinut sa subliniez asta pentru ca m-am saturat de minti incuiate care nu stiu decat Windows si nici pe acela bine insa cu toate astea isi permit sa spuna despre un alt sistem de operare despre care habar nu au nimic, ” ca nu e bun, ca nu merg jocurile, ca in linux nu poti face ce poti face in windows ” . Nu concep cum poate cineva sa-si dea cu parerea despre alt ceva stiind foarte bine ca nu cunoaste deloc „subiectul”.

In fine, sa revenim la articolul nostru. Alien Arena este un joc GRATUIT ce face parte din categoria shuterelor. Este disponibil atat pentru Windows cat si pentru Linux. Alien Arena 2010 versiunea 7.40 vine cu 5 harti noi, modele noi de arme (Disruptor si Beamgun). Daca doriti o lista detaliata cu imbunataririle ce vin in aceasta versiune, le puteti citi aici: http://icculus.org/alienarena/changelogs/7.40.txt

Ca sa jucati jocul pe Linux, pur si simplu descarcati arhiva jocului, o extrageti si rulati prin dublu click fisierul denumit ” crx

  1. Vremurile de pe urmă
    08/05/2010 la 9:14 AM

    E gratuit ?

    • adriangudus
      08/05/2010 la 10:54 AM

      Da

  2. Nicola M
    08/05/2010 la 2:35 PM

    Merge destul de bine jocul multumesc Adrian , am mai cautat da nu prea am gasit jocuri

  3. ina
    09/05/2010 la 12:18 PM

    Parerea mea e ca ubuntu este un sistem de operare foarte bun.L-am instalat si eu,ultima versiune 10.04, totul a mers super nu am avut nici o problema cu el dar nu stiu din ce motiv ma tot intorc la windows 7…e ca si cum as incerca sa ma las de fumat :)) 3 zile linux…dupa aia 4 zile windows si tot asa…nu stiu de ce ma tot intorc la windows.

  4. Daniel
    10/05/2010 la 6:34 AM

    Da si cu asta? dupa tine jocul asta se compara gta iv pe care il joc eu pe windows, call of duty s-au m-ai stiu eu ce..? linux e bun pentru cine nu joaca, pentru cine tine pc-ul ca tine sa faca tutoriale!

    • adriangudus
      10/05/2010 la 9:23 AM

      Si jocurile mentionate de tine merg pe Linux si World Of Warcraft, pana si Crysis…asa ca nu mai vorbi daca nu stii, daca nu ma crezi cauta pe YouTube si o sa te convingi. NU MAI VORBITI DACA HABAR NU AVETI. Nici nu stiti de unde sa deschideti un terminal in Linux si va dati aiurea cu parerea.

      • Daniel
        16/05/2010 la 8:02 PM

        Poate e asa cum spui tu da cate chesti trebuiesc facute inainte de a juca un joc nu e ca pe windows next next si gata…

  5. Cătă
    12/05/2010 la 6:49 PM

    @adriangudus Poti face un tutorial(daca vrei) despre cum putem sa instalam un ativirus pe ubuntu?

    • adriangudus
      12/05/2010 la 7:44 PM

      O sa fac un stfel de tutorial dar chiar nu ai nevoie de asa ceva pe nici o distributie de Linux. Antivirusii pentru Linux nu au scanare in timp real, daca e sa descarci un fisier virusat sa zicem, antivirusul nu va scana traficul sau fisierele cu care lucrezi in mod automat si in timp real, ci doar daca vei da click dreapta pe fisier si scan with… (doar scanare la cerere)

  6. Cătă
    12/05/2010 la 7:52 PM

    @adriangudus OK

  7. liviu
    24/05/2010 la 2:27 AM

    un joc foarte bine realizat pentru linux dupaparerea mea e si NEXUIZ care e si in synaptic.foarte bune si educative tutorialele:)

  8. Jocuri
    24/06/2010 la 5:56 PM

    Merci @adriangudus. Chiar e tare ca mai gasim si jocuri pentru linux. Nu prea ma pasioneaza jocurile dar pentru linux e bine venit.

  9. 04/09/2010 la 4:31 PM

    salut dece nu mai apar noi tutoriale?

  10. alex
    29/10/2010 la 9:42 PM

    Buna initiativa!Se pare ca la urma urmei,nu exista nu mai windows,cel destept si cel bun din lume.Eu consider asa,ca foloseste lumea intreaga sistemele de operare:40% – windows 25% – Mac(pentru preturile piperate,dar e frumos) 35% – Linux(cea mai multa lume il foloseste prin intermediul office).

  11. 19/04/2011 la 9:45 AM

    Frumos jocul!

  12. rusu
    23/06/2011 la 10:14 AM

    Nu merge jocul l-am download l-am extras dar nu am acel fisier crx uite o poza:
    http://postimage.org/image/ave0l0dg/

  13. 13/02/2012 la 7:25 PM

    da jocul merge si pe windous XP ?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

