Acasă > SECURITATE > Compania Yahoo contacteaza userii in mod personal pe Yahoo Messenger

Compania Yahoo contacteaza userii in mod personal pe Yahoo Messenger


Ramanand fara idei de a fura si a lasa userii de Yahoo Messenger fara parole la conturile lor retardatii care nu au alta treaba de facut sau gandit ca ar fi foarte „cool” sa isi faca un id gen: yahooagent, yahoomanager, yahoodirector si dracii sa ii ia si sa contacteze personal persoane pe messenger, sa se dea drept „muncitori” la compania Yahoo si sa ceara parola acestora pe motiv ca tu ca user ai primit un mail ce are ca atasament un fisier hack care citez  „daca hackerul care ti la trimis este pe faza cand navighezi, va vedea tot ce faci la pc, toate ip-urile la care te conectezi, toate parolele pe care le bagi in saituri, cu cine vorbesti pe mess, si toate siteurile pe care navighezi” si acesti cretini vor sa le dai parola pe motiv ca vor sa te deviruseze, sa-ti destupe serverul si sa scoata virusul, si nu pot face asta decat daca le dai parola ta de la id-ul de Yahoo Messenger. Apoi tot ei mai spun ca daca in termen de 3 zile nu le predai parola de la id-ul tau, iti vor inchide id-ul si ti-l vor debloca doar daca tot in termen de 3 zile iti predai singur parola la id-ul pe care ei ti-l vor inchide impreuna cu un alt id de messenger + parola

Este incredibil pana unde pot merge aceste minti „luminate” si cat pot fi unii de penibili, mai trist este ca multi cad prada si pun botu la ce fac aceste jogodii ordinare si frica fiindu-le de acest „virus” si de faptul ca isi vor pierde id-ul ii fac sa „predea” singuri si de buna voie parola de yahoo acestor nenorociti care probabil de plictiseala fac ceea ce fac.

In decusrul zilei de ieri in timp ce imi citeam linistit mail-urile iata ca am fost si eu abordat de „directorul” de la Yahoo si amennintat ca daca nu predau parola sa-mi fie devirusat id-ul voi ramane fara id =)))))))))))))) Foarte tare!!!!

Asa ca aveti foarte mare grija cui ii dati parola dumneavoastra de id si ca sa nu mai cadeti pe viitor in plasa acestor nenorociti de oameni tineti cont de urmatoarele:

1 Niciodata cineva de la Yahoo nu va contacta in mod personal vreun client ce detine un cont free (stim cu totii ca conturile noastre sunt free, cele cu bani care includ si un id si un mail fara reclame si cu un spatiu de stocare pt mail-uri mai mare costa 20 de dolari)

2 Chiar daca sa zicem prin absurd ca un consultant Yahoo sau cineva care lucreaza la Yahoo va va contacta personal pe Mess nu va vorbi cu dumneavoastra in limba Romana!!!! (retardul cu care am vorbit eu ieri vorbea romana foarte bine)

3 Si tot la fel presupunand prin absurd ca ar lua legatura cu dumneavoastra pe Messenger ar cunoaste termenii IT (cel cu care am vorbit eu aseara nu ii cunostea deloc, la site el zicea „sait” la hack el zicea „hak” avea o gramatica jalnica)

4 Nici un consultant Yahoo tot prin absurd presupunand, nu va sta sa va convinga sa ii dati parola timp de 30 de minute, va spune o singura data ce are de spus si cu asta basta dar nu va incerca sa va convinga ca ce zice el e adevarat.

LUATI AMINTE SI NU VA LASATI INSELATI DE ASEMENEA JIGODII DE OAMENI, CAND VA FACETI ID-UL VA ZICE ACOLO IN ENGLEZA CA : „NICI UN CONSULTANT YAHOO NU VA VA CONTACTA SA II COMUNICATI PAROLA SAU ID-UL DUMNEAVOASTRA. NU DIVULGATI SI NU FACETI PUBLICA NIMANUI PAROLA DUMNEAVOASTRA DE YAHOO MESSENGER”

Rog pe cititorii acestui site, daca au trecut printr-o astfel de intamplare sa posteze un comentariu scurt, eventual un sumar in care sa-mi spuneti cum v-au abordat acesti nenorociti, si daca au reusit sa va pacaleasca sau nu, ce pretexte au folosit, drept cine s-au dat. Va multumesc!

  1. blackarow
    18/11/2009 la 4:10 PM

    Foarte bine venite aceste lamuriri. Si cand te gandesti ca sant totusi persoane care „pun botu”.

  2. ANONIM
    18/11/2009 la 5:19 PM

    eu am fost sti ok id ala era y.sistem sau securiti @ roketmail nui asa mah zi
    :))nui asa macar am recunoscut:P

    • adriangudus
      18/11/2009 la 5:22 PM

      Da, probabil…daca tu ai fost ala, ce pot sa spun? esti un mare retardat care nu are ce face…ce credeai ca sunt atat de prost sa-ti dau id-ul? Mai ai de mancat pustiulica pana sa ajungi sa ma pacalesti pe mine cu copilarii de astea de 2 lei!

      Ca sa vezi ca nu esti hacker asa cum te dai:

      IP-ul tau este: 109.96.232.209

      Locatia: Bucuresti, Romania

      ROMTelecom S.A.

      Ai grija pe viitor ca nu se stie ce surprize o sa ai micutule retardat!

      • eueueu
        25/09/2010 la 8:13 PM

        uite…trebuie sa aflu si eu ip-urile unora care se dau drept diriginta mea si injura profesorii si se da drept eu si alte chestii…ma poti ajuta,te rog.este ff important pentru mine

      • adriangudus
        26/09/2010 la 9:09 PM

        Pai nu prea ai ce sa faci in privinta asta, decat sa-ti faci un nou ID si sa-l stie doar diriginta si ceilalti profesorii, sa nu-l mai dai la colegi…si le spui profesorilor, ce primiti de la altii nu sunt eu, de la mine veti primi mesaje sau mail doar pe adresa aceasta (si le dai noul id/adresa de mail)

  3. crissti
    18/11/2009 la 6:45 PM

    Nu ma asteptam la asa ceva …Merci de avertizare ….si o intrebare in legatura cu windows 7 enterprise ..el cica expira in martie 2010 eu daca il am ars pe un dvd dupa martie il mai pot folosi dar nu voi mai primi licenta nu e asa ?

    Astept un raspuns ..bft all …

    • adriangudus
      18/11/2009 la 6:47 PM

      Nu stiu ce sa-ti raspund, nu pot vedea viitorul.

  4. cioc
    18/11/2009 la 6:58 PM

    Da bine punctat . in primul rand nu o sa vorbeasca in romana :)) deja de cand incepe sa vorbeasca ronmana e pacaleala . Nu mai au ce face astia . Sunt curios la ce o sa se mai ajunga .

  5. cioc
    18/11/2009 la 9:23 PM

    crissti :
    00Rate This

    PDRTJS_settings_282654_comm_309 = {
    „id” : „282654”,
    „unique_id” : „wp-comment-309”,
    „title” : „Nu+ma+asteptam+la+asa+ceva+…Merci+de+avertizare+….si+o+intrebare+in+legatura+cu+windows+7+enterprise+..el+cica+expira+in+martie+2010+eu+daca+il+am+ars+pe+un+dvd+dupa+martie+il+mai+pot+folosi+…”,
    „item_id” : „_comm_309”,
    „permalink” : „http%3A%2F%2Flandpc.wordpress.com%2F2009%2F11%2F18%2Fcompania-yahoo-contacteaza-userii-in-mod-personal-pe-yahoo-messenger%2F%23comment-309”
    }
    Nu ma asteptam la asa ceva …Merci de avertizare ….si o intrebare in legatura cu windows 7 enterprise ..el cica expira in martie 2010 eu daca il am ars pe un dvd dupa martie il mai pot folosi dar nu voi mai primi licenta nu e asa ?
    Astept un raspuns ..bft all …

    crissti eu cred ca nu o sa mai ai licenta asa am avut si eu la kav licenta 3 luni si nu l-am folosit si apoi a expirat . Mai cumperi licenta dupa ce expira daca vrei . Mi se pare ca dupa ce expira licenta iti apare de la ei o chestie „genuine” si daca cauti umpic mai mult pe google s-ar putea sa gasesti o solutie la ea😉 .

  6. 18/11/2009 la 9:44 PM

    Pai dca iti arati Adriane nik-ul de la messenger in fiecare videotutorial, cum sa nu se apuce cineva la „trinta” cu tine???😉

    • adriangudus
      18/11/2009 la 9:50 PM

      Nu cred ca am aratat id-ul meu la fiecare tutorial, exagerezi, oricum nu-i o problema!! stiu ce sa fac si cum sa ma feresc, nu mi-e greu sa dau ignor!

      • 18/11/2009 la 11:08 PM

        Da faza cu IP-ul si locatia celui Anonim, a fost tare😀, mi-a placut.

      • adriangudus
        18/11/2009 la 11:36 PM

        Majoritatea aveti impresia ca sunteti anonimi pe net sau ca daca intrati pe un site si injurati nu stie nimeni cine esti chiar daca lasi un mail fals. TOTAL GRESIT!!!

  7. Cosmin
    20/11/2009 la 8:38 AM

    „Mare iti este gradina Doamne da multi sar gardu ” E bine ca ai postat aici ca sa vada si altii si sa stie sa se fereasca , am ramas socat cat de prosti pot sa fie unii , astia care fac asa ceva cred ca sunt niste oameni foarte frustrati .

  8. georgegulie
    27/11/2009 la 9:50 AM

    Am primit si eu un astfel de e-mail chiar ieri, doar ca era in limba engleza (probabil astia care mi-au trimis au ceva cunostinte de limba engleza ;)) ) oricum continutul e-mailului era asemanator cu ce este postat mai sus. Binenteles ca n-am raspuns la asemenea porcarii dar e bine ca ati lamurit aceasta problema multi dintre utilizatorii e-mailului de la Yahoo pot cadea in plasa.
    Tine-o tot asa, esti tare!!!
    S’auzim numai de bine

    p.s. Buna ideea cu tutorialele despre Linux, sper ca au continuitate

    • adriangudus
      27/11/2009 la 9:55 AM

      Cu siguranta vor avea, am promis asta in textul de prezentare de deasupra tutorialului plus in comentarii😀 . Si ma tin de cuvant!!

  9. Cristi
    27/11/2009 la 12:42 PM

    auzi ca sa fie devirusat :)))… penal… ala care a trimis mailu e varza… „hacker”.

  10. Cosminf50
    27/11/2009 la 7:55 PM

    Land-PC.blogspot tot al tau e ?😀😀

    • adriangudus
      27/11/2009 la 10:17 PM

      Da tot al meu este

  11. stanly7
    01/12/2009 la 11:06 AM


    Acesta e mail-ul pe care l-am primit si eu.
    Nu va lasati pacaliti si cititi bine ce a scris Adrian cu rosu.

  12. augustin
    30/12/2009 la 2:07 PM

    buna imi place mult site-ul tau dar am si eu o intrbare cum ai pus sondajul in partea dreapta a blog-ului tau ?

    • adriangudus
      30/12/2009 la 11:10 PM

      Foarte simplu, privste ACEST tutorial video sau ACESTA (click pe cuvintele „ACEST” si „ACESTA”)

  13. augustin
    02/01/2010 la 3:24 PM

    multumesc mult adrian

  14. augustin
    02/01/2010 la 10:09 PM

    mai am inca o intrebare🙂 cum tiai pus un favicon la wordpress ? sau ai un wordpress pe serverul tau ?

  15. marius512
    10/01/2010 la 12:57 PM

    De ce te miri asa? Nu la fel procedeaza si americanii cand spun ca vor sa deviruseze societatea de terorism?

    • adriangudus
      10/01/2010 la 1:11 PM

      Ai facut si tu o comparatieeee….mai bine taceai, sincer! =))

  16. 19/01/2010 la 3:16 PM

    sunt o fata ma puteti ajuta cum pun pe lnd mesenger?

  17. daniel
    28/03/2010 la 4:48 PM

    eu nu mam intilnit cu cazuri de acestea si chiar daca ma intilnesc niciodata nu asa dau asa cv dar nustiu ce are ca numi mere id am 4 si nici un id din ele nustiu ce au de nu merg dacaimi spui is recunoscator eu as zice ca au aia de la yahoo probleme cu servaru

    • adriangudus
      28/03/2010 la 5:04 PM

      in ce sens nu mai merg? ce se intampla cand bagi id-ul si parola si dai sign in? iti aare vre-un mesaj ceva ???

  18. 31/03/2010 la 12:29 PM

    da asa imi apare ca nui buna parola dar cu aia ma logez

  19. 31/03/2010 la 12:31 PM

    si ii buna ca inainte am avut o problema si iam dat restart la pc numai mergea parola aia bustiu ce sa fac?

  20. laurentiu
    05/04/2010 la 12:52 PM

    marius512 :

    De ce te miri asa? Nu la fel procedeaza si americanii cand spun ca vor sa deviruseze societatea de terorism?

    ma numesc laurentiu si as vrea sa va rog frumos care stie cum sa dai buzz! de pe MacBook Pro va rog sa imi trimiteti mail pe adresa care vo las (laur_laurboss2000)va multumec anticipat.

  21. sandu
    29/03/2012 la 1:39 PM

    ….am o singura rugaminte mia luat cnva id…va rog zicetimi parola va implor…fara id ….sunt pierdut avem multe pe el planu de afeceri(afeceri mici ptk sunt minor:))….) tot…..va rogg……ID: ……………si dak vrreti trimitetimi parola pe mail la id

  22. cosmin
    26/04/2012 la 9:24 PM

    am si eu o problema cnva mia gasit parola si mi-a schimbato si nus ce sa fac si nu pot sa o gasesc cu yahoo password helper pentru ca de cand mi-am facut acel id m-am mutat mai des si nu mai stiu cu ce cod postal am facut acel id

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

