Acasă > SOFTURI UTILE > Easy Subtitle Converter – converteste subtitrarile filmelor

Easy Subtitle Converter – converteste subtitrarile filmelor


Majoritatea Playerelor stiu sa citeasca formatele subtitrarilor  .srt .Poate sa intamplat sa aveti unele playere sau DVD – Playere mai vechi care nu stiu sa citeasca anumite formate ale subtitrarilor, si la primul lucru la care probabil vati gandit era sa aveti o unealta cu care sa puteti converti subtitrarea unui film ca mai apoi sa il puteti arde linistit pe un CD sau DVD.

Ei bine sa stiti ca acest lucru este acum posibil si ia ghiciti!!! Da, puteti face acest lucru GRATUIT. Este vorba despre un mic executabil ce nu necesita instalare, il puteti pune pe un stick USB si lua cu voi oriunde si rula de pe orice PC doriti. Aceasta mica aplicatie se numeste Easy Subtitle Converter. Odata ce ati rulat aplicatia printr-un dublu click tot ce trebuie sa faceti este sa dati click pe butonul „Add files” pentru a adauga subtitrarea pe care doriti sa o convertiti

2009-10-14_002323

Apoi mai jos la „Output format” va alegeti formatul subtitrarii pe care il doriti

2009-10-14_002603

Si tot ce a mai ramas de facut este sa dati click pe butonul „Start

Easy Subtitle Converter suporta urmatoarele formate:

MPL2, SubRipper, TMPlayer, MicroDVD, Dual

Easy Subtitle Converter poate converti in urmatoarele formate:

Cheetah, TurboTitler, ViPlay, SubViewer1, SubViewer2, Dual, ZeroG, StreamSubTextPlayer, StreamSubTextScript, SAMI, AdvancedSSA, MacSub, AQTitle, UleadDVDWorkshop2.

DOWNLOAD Easy Subtitle Converter

  1. blackarow
    14/10/2009 la 10:17 AM

    AnyToISO si Easy Subtitle Converter doua softuri pe cat de simple pe atat de utile si de binevenite pentru multi cand ma gandesc cati au pus intrebari care i-si au raspunsul in cele doua programe si unde mai pui ca sant si gratuite. Adrian ca de obicei ai facut o treaba buna. Respect!!!

    • adriangudus
      14/10/2009 la 10:25 AM

      Multumesc frumos de aprecieri si te mai astept!

  2. Iancu
    08/11/2009 la 11:17 AM

    Salutare, am o problema grava cu subtitrarile si anume:
    mi-am cumparat un dvd player e-boda hd 1000 care nu citeste din pacate decat fisierle .sub. am incercat sa convertesc subtitrarile .srt in .sub dar nu merge cu programul asta. am schimbat in micro dvd si imi face un .bak care nu merge pe player. c sa fac?

    • adriangudus
      08/11/2009 la 1:05 PM

      Filmul si subtitrarea trebuie sa aiba aceeasi denumire adik
      Batman.avi si Batman.srt sau Batman.sub, le selectezi pe ambele sile pui asa cum sunt pe cd sau DVD fara sa le bagi in vreun folder, le pui exact asa cum sunt unul langa altul pe CD sau DVD. Mai multe detalii nu stiu sa-ti dau pentru ca nu obisnuiesc sa ard filme pe CD sau DVD nu vad sensul… le stochez pe PC si cand am nevoie tot pe PC le vizionez

  3. robert
    10/03/2010 la 8:22 PM

    Salutare am o mare problema am cumparat un multi media Woxter de 1.5 tb si nu stiu de ce nu imi ia subtitrarile.La unele filme merg si cele in srt si in sub la altele nu mi le recunoaste.imi arata ca are subtitrarea si in ce format este dar nu o afiseaza.Va rog sa imi spuna si mie cineva ce sa fac. Multam.

    • adriangudus
      10/03/2010 la 9:51 PM

      Incearca sa dai subtitrarii aceeasi denumire cu filmul!! Daca filmul se numeste spre exemplu: Batman Forever, subtitrarii ii dai exact aceeasi denumire Batman Forever, exact asa cum e denumit si filmul (ai grija sa nu stergi si extensia subtitrarii, aia o lasi asa)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

