Acasă > SECURITATE, UPDATE-URI > Download Microsoft Security Essentials – antivirusul celor de la Microsoft versiunea finala 1.0 libera la download !

Download Microsoft Security Essentials – antivirusul celor de la Microsoft versiunea finala 1.0 libera la download !


Microsoft Security Essentials este un antivirus gratuit a celor de la compania Microsoft. Totusi nu e atat de gratuit pe cat pare, gratuitatea e putin mascata pentru Romanii care stim foarte bine ce fel de windows au (piratat). De ce spun acest lucru? Pentru ca,il puteti downloada gratuit insa cand il veti instala va trebui sa treceti de WGA (Windows Genuine Advantage) cu alte cuvinte trebuie sa aveti windowsul valid si licentiat cu o cheie de licenta valida si reala,astfel nu veti putea sa va bucurati de acest antivirus! Eu cred ca asta nu e un motiv de ingrijorare avand in vedere ca piata antivirusilor este extrem de vasta si aveti de unde alege un antivirus gratuit si mult mai bun decat Microsoft Security Essentials.

Cu ce functii vine acest antivirus? mai jos aveti o lista:

1 Sheduled Scan – scanare programabila
2 Real-time protection – protectie in timp real
3 Excluded files & locations – posibilitatea de a exclude din „vizorul” antivirusului fisiere sau locatii
4 Excluded processes – posibilitatea de a exclude unele procese din supravegherea antivirusului

Dupa cum se vede si in lista de mai sus avem functiile bazice pe care le are orice antivirus.

Mai jos va voi prezenta instalarea acestuia:

Dublu click pe executabil si click pe „Next
2009-09-29_195849

Dam click pe „I accept
2009-09-29_195929

Va trebui sa dam click pe „Validate” se va face verificarea pentru a se vedea daca aveti windowsul licentiat
2009-09-29_200007

Click pe „Install
2009-09-29_200045

Asteptati sa se instaleze
2009-09-29_200106

Apoi click pe „Finish
2009-09-29_200141

Antivirusul va incepe singur sa-si downloadeze si sa-si instaleze baza de date cu semnaturi pentru virusi
2009-09-29_200214

Iar la sfarsitul updateurilor va incepe sa va scaneze automat PC-ul,evident aveti posibilitatea sa anulati scanarea dand click pe „Cancel scan
2009-09-29_200401

Mai jos aveti si cateva printuri cu interfata acestuia si functiile pe care le are in cele 4 taburi:

2009-09-29_200517

2009-09-29_200540

2009-09-29_200618

2009-09-29_200645

Daca il veti folosi sau nu,decizia va apartine, poate fi instalat atat pe Windows XP, Windows Vista, sau Windows 7. De asemenea puteti opta pentru versiunea pe 64 biti daca aveti Windows Vista sau windows 7 pe 64 biti.

2009-09-29_203937

DOWNLOAD Microsoft Security Essentials

  1. blackarow
    30/09/2009 la 10:16 AM

    Adrian chiar crezi ca avira se duce la vale ? Apropo de Microsoft Security Essentials, bun si asta dar nu cred ca va fi mare inghesuiala (parerea mea).Eu cel putin nu sant curios pe el (deocamdata).Numai bine !!!

    • adriangudus
      30/09/2009 la 10:20 AM

      Daca o sa continue asa cu updateurile,da…se va duce la vale,pacat pentru ca,chiar imi placea,e foarte bun,dar pacat ca nu e ingrijit cum trebuie.

  2. UnuMic
    30/09/2009 la 10:36 AM

    Citesc ca se comporta bine,e testat de firma Av-Test, specializata in evaluari ale programelor antivirus… si a trecut testul. Real-time protection un lucru foarte bun,…a facut Microsoft un produs bun si free pe piata Antivir?ramane de vazut.Aaa si am vazut ca nu are buton de exit,dar nu-i bai nici Avira nu are.

  3. dumitru
    30/09/2009 la 11:35 PM

    La mine chiar daca Avira e Personal, cu update-urile sta foarte bine. Pur si simplu nu mi-o fost lene si m-am inregistrat la ei, astfel iti trimite pe email update-urile. In mod normal el isi face update-ul o data pe zi…😦
    Cit despre acest Microsoft Security Essentials cred ca e inca o metoda „reusita” de la Microsoft de a diminua gradul de piraterie. Oare ei cred ca eu o sa las Avira sau un alt produs gratuit in favoarea lui MSE????😀

    • adriangudus
      01/10/2009 la 12:01 AM

      Da, asta cam asa e,si uite ca ai fost istet si ti-ai dat seama, e gratuit doar daca dai bani pe Windows, nu stiu ce fel de gratuitate inseamna asta pentru ei, in fine..

  4. Attila Vago
    02/10/2009 la 11:15 AM

    Amu, sa ma iertati ca ma bag si eu, dar hai sa privim situatia totusi mai obiectiv…

    1. Microsoft produce pentru toate tarile din Lume, nu doar pt Romania. Ca romanii s-au smecherit in timp si incearca mereu sa foloseasca ceva free sau piratat, asta e alta mancare de peste, fapt pentru care Microsoft nu are nici o vina.

    2. Strainii (si spun asta din experienta) deseori nu-si bat capul cu strategii de instalari, prefera sa aiba totul pus pe tava, in acest caz si antivirusul. Din moment ce multi isi cumpara Windowsul, iar Microsoft din start furnizeaza si un antivir, aproape sigur nu vor mai cauta alte variante (asa cum nici eu nu folosesc alt firewall decat cel din Vista).

    3. Gratuitatea Microsoft este una conditionata si limitata la numarul de clienti, ceea ce mi se pare foarte corect. Inca o dovada ca Windows de fapt este ieftin, din moment ce tot mai multe aplicatii inglobate sau atasabile pe parcurs sunt incluse in pret. Inca o data Microsoft a dovedit ca-si respecta clientii si nevoile lor.

    PS. Pt cei care au probleme cu Avira (oricum, nu e prima data cand sunt dezamagit de ei), va recomand Avast, care e tot free, il folosesc de aproape 4 ani, si functioneaza brici si automat.

    • adriangudus
      02/10/2009 la 11:38 AM

      Tot ce ofera Microsoft in Windows pe „tava” cum spui tu. sunt defapt mici capcane ca sa-si tine sub supraveghere utilizatorii, au vazut ca luma sa prins de magariile pe care le face windows media player, automatic update, si alte tampenii ce si-au spus…hai sa scoatem alt ceva sa ne deschidem din nou poarta catre pc-urile lor…sa vedem la ce au licenta la ce nu au, ce softuri folosesc si stim noi ce alt ceva mai fac acele „portite” din windows. Ce ofera Windowsul in kitul de instalare, respectiv windows media player, internet explorer, msn, paint, un cacat de word, si un jeg de notepad sunt toate niste balarii care nu ai ce face cu ele, Ca sa nu mai spun despre sistem restore care e de-a dreptul penal pentru ca nu ti-l face cum trebuie, sa mai zic si de cacatul de windows back-up??? defragmenterul?? disk cleanup?? firewall(cel mai josnic si de rahat firewall intalnit pe tera il gasesti in windows ca e xp vista sau win7 e vorba de acelasi cacat sub alta infatisare)??? Practic pe ce dai banii? pe o platforma pe care poti rula aplicatii restu windows live cacat, rahat prajit si restu aplicatiilor…sunt doar PRAF IN OCHI!! un mod de a prosti omu

    • dumitru
      02/10/2009 la 3:15 PM

      Amu sa te intreb si eu ceva: „De ce oare gasesti pe tracker-rele straine kituri de instalare la Windows???” „Oare le-au pus tot pentru romani, sau nu ti se pare ca si americanii si toti ceilalti tot nu se dau in laturi de programe piratate???”. Ai dreptate MS respecta clientii si nevoile lor, dar mai mult respecta banii lor😀😀
      P.S. Nu stiu, inca nu l-am incercat pe Avast, dar din cite am vazut in tutorialul facut de Adrian, e unul foarte stufos si inca se mai pling unii ca are o gramada de False Positive. probleme cu Avira n-are nimeni, sint doar unele „incomoditati” pentru cei care folosesc versiunea gratuita, eu personal as da si pentru Avira bani, si-i merita, pe bune…

  5. adriangudus
    02/10/2009 la 11:48 AM

    Oamenii folosesc Windows nu ca sa foloseasca vreun cacat din jegurile de aplicatii cu care vine, nici vorba de asa ceva! Il folosesc pur si simplu pt platforma pt a putea sa-si ruleze propriile lor aplicatii, sa poata lucra sau ma rog…sa faca ce vor. Nu mai da tu exemplu pe americani ca aia habar n-au cine e google sunt mai prosti ca umbra lor, sunt niste umflati care mananca cacat chinezesc, hotdog, si alte fasfudarii si habar nu au pe ce lume se afla!

    • dumitru
      02/10/2009 la 3:05 PM

      E-e-e-e, nu chiar toti americanii is asa Adriane, is sigur ca si in Romania si in Moldova is destui care ii intrec pe americani la prostii😉 .

  6. Attila Vago
    02/10/2009 la 3:23 PM

    1. Nu stii sa sustii o discutie fara sa te enervezi.
    2. Ai boala pe Microsoft.
    3. Esti linuxozaur.
    4. Esti fanaticul teoriei conspirationale.
    5. Ai un ton placut in articole dar cand vine vorba de comentarii te pui si iti darami toata imaginea creata despre ceea ce faci tu aici.

    End of story! Poti sa scrii cat vrei ca n-am sa-ti raspund… este absolut inutil.

    • adriangudus
      02/10/2009 la 4:33 PM

      Nu am boala pe nimeni,mi-am exprimat parerea asa cum ai facuto si tu,doar ca tie nu iti convine! Nu pe Microsoft am boala ci pe oamenii care ii pupa in cur ii ling ii periaza si cred ca tot ce face un jeg de corporatie e bine si in folosul comunitatii, o corporatie care nu vrea decat monopol in tot ceea ce tine de it and OS, o corporatie care ingradeste ceilalti dezvoltatori care recurge la tot felu de nesimtiri si trec peste orice ca sa-si detroneze adeversaru, sa nu uitam ce le-au facut celor de la skype aceasta corporatie pe care tu o pupi… Microsoft prietene nu vrea ca tu sa fii fericit sau sa ai productivitate, vrea doar banul tau si atat, e cat se poate de simplu! Au o politica extrem de agresiva care nu tine cont de nimeni si nimic, asa ar face o corporatie care e ferplay? cauta sa sufoce sa mituiasca,sa inchida guri? Dupa cum vezi si in articole am Windows 7 prietene nu stiu de unde deduci ca sunt linuxozaur? da nu neg,imi place linux insa nu sunt maniac. Folosesc Windows cum am spus si in ultimul comentariu doar pt platforma lor sa-mi pun eu si sa lucrez cu ce am nevoie restu ce vine in windows e un mare cacat. O abureala pusa sub o interfata lucioasa,aero care ii fac pe oamenii ca tine sa le curga balele si sa scoata banu din buzunar.

    • dumitru
      02/10/2009 la 11:13 PM

      Nu te supara, daca ai fi discutat si pe chat cu dinsul te-ai fi deprins deja cu modul sau de a-si expune p.d.v.😉

  7. alynr1
    12/11/2009 la 11:04 PM

    (link scos reprezentand fisier nesigur) – aici gasiti un fisier tip .reg . inregistrati registrii apoi instalati instalati antivirusul.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

