Acasă > SOFTURI UTILE > Cum se recupereaza poze si imagini de pe o partitie FAT sau NTFS

Cum se recupereaza poze si imagini de pe o partitie FAT sau NTFS


Am placerea sa va prezint astazi un soft sau mai bine zis 2 softuri ce va permite sa recuperati poze fisiere jpg, gif, bmp si mai toate formatele de imagine cunoscute. Unul din ele stie sa recupereze de pe partitii NTFS iar celalalt de pe partitii FAT. Instalarea este simpla si obisnuita, Next, Next si Finish nu va „baga pe gat” nici un toolbar nici un add.

2009-09-22_154022

Va invit sa vedeti si 2 tutoriale video despre recuperare:

Cum se recupereaza date sau fisiere pierdute de pe un hard disk -tutorial video

Cum se recupereaza datele cu softurile de recuperare de la compania o&o – tutorial video HD

Procedura de recuperare este una foarte simpla, pur si simplu instalati softul, rulati aplicatia, selectati partitia de pe care vreti sa recuperarti apoi apoi dati click pe sagetica verde ca in imaginea de mai sus. scanarea se face uimitor de rapid,iar pozele gasite vor fi afisate in cadrul ferestrei programului cu un mic preview a pozelor recuperate.

DOWNLOAD FAT Photo Recovery


DOWNLOAD NTFS Photo Recovery

  1. Attila Vago
    27/10/2009 la 6:43 PM

    Uite, chiar astazi, l-am testat si cu un zambet larg pe buze pot sa zic ca e VARZA!!! La mine pe laptop nu gaseste nimic, pe alt PC nu gaseste nimic… cu alte cuvinte isi face „uimitor de rapid” treaba, fiindca de fapt nu face nimic. Nu mi-a gasit nici macar una bucata de fisier oricat de corupt, zero, nexam, nothing, a big fat null!
    Bineinteles am incercat si altele printre care Easeus Data Recovery si O&O Media recovery, ambele gasind mii si mii de fisiere, printre altele si cele 3 giga de poze pe care le cautam.
    Sorry, mate… dar programul pe care de altfel foarte frumos ni l-ai prezentat, e zero barat.

    • adriangudus
      27/10/2009 la 7:11 PM

      Eu lam testat inainte si chiar mi-a gasit foarte multe poze, tu insa avantatule tre sa intelegi ca e un soft gratuit!!! si niciodata sa nu-l mai compari cu un soft comercial gen O&O si mai stiu eu care…laso mai usor cu genu asta de comentarii ca nu e facut de mine,eu doar l-am prezentat! Pe bune ca mi-a gasit foarte multe poze, probabil tu la ale tale partitii ai dat wipe si de asta nu ti-o fi gasit nimic…

      • Attila Vago
        27/10/2009 la 8:31 PM

        Hoooo, ma, ca n-am dat cu parul. Ce esti asa ofensat? Mi-am scris parerea despre acest soft care m-a dezamagit 100%. Scrie undeva in articol ca are limitari softul (format, wipe, etc)?? NU! Asadar am sperat ca macar ceva ceva va recunoaste. Pe laptopul meu care are HDD never formatted, n-a gasit nimic… pe 110 Giga!!! Am plecat la cineva sa-i recuperez datele, am dat si acolo o incercare, acelasi rezultat… Ce vrei sa spun? Ca e bun programul, sa inchid ochii daca e soft gratuit, atunci nu tb sa faca nimic sau sa functioneze prost? Chiar nu vad de ce de la un software gratuit n-ar trebui sa am cerinte egale cu un software pe bani. Nu era vorba ca open-source stie sa faca si face softuri extrem de bune si bate oricand pe oricine?? Uite… Audacity, VLC, utorrent, Mozilla, Adobe Reader, Screamer, Free Commander sunt toate programe gratuite si sunt bune. De ce nu ar trebui sa am aceleasi asteptari si de la asta?
        Ti-am si zis ca l-ai prezentat foarte frumos, dar softul nu e bun, n-a zis nimeni ca e vina ta, chill man, chill. Ma bucur ca tie ti-a mers, insa mie 2/2 cazuri n-a mers…
        In ce priveste Easeus si O&O, ambele se pot folosi in trial version destul de bine. Ma refer acum la faptul sa iti arate ce se poate recupera si ce nu.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

