Acasă > UNCATEGORIZED > Microsoft a lansat primul spot publicitar cu Windows 7

Microsoft a lansat primul spot publicitar cu Windows 7


Iata ca,cum era de asteptat Microsoft nu doarme si ne da sa „ingurgitam” primul spot publicitar cu privire la sitemul de operare ce urmeaza sa fie lansat! Protagonista clipului este o fetita de origine asiatica abia stie sa vorbeasca insa ne spune fericita ca e multumita de noul Windows 7.Oare chiar asa sa fie? Stau si ma intreb…cate duble o fi tras copilu ala,si cat l-or fi chinuit sau mai bine zis cati bani or fi bagat in buzunarul parintilor ei pana sa-i iasa acel zambet si sa vorbeasca frumos si fara balbe despre „minunatul” Windows 7 ??? Windows 7 va fi lansat pe 22.10.2009

Speram ca Windows 7 sa fie asa cum ne promite micuta Kylie care a mai jucat in spoturile publicitare a celor de la Microsoft. Nu uitati ca va astept cu comentarii pe rubrica de comentarii de la sfarsitul acestui articol si a celorlalte articole!

  1. Andrei
    12/09/2009 la 1:31 AM

    Sincer sa fiu , eu folosesc o varianta beta de la Windows 7, si pot spune ca este cu mult peste Vista….dat fiind faptul ca are cerinte de xp si perfornamta de Vista. Nu pot spune ca recomand acest sistem de operare….e pur si simplu chestie de acomodare. Stima si Respect !!

    • adriangudus
      12/09/2009 la 1:36 AM

      Ai dreptate insa te sfatuiesc sa folosesti versiunea 7600 RTM sa vezi cat de stabila e…asa a fost si XP-ul la inceput,nimeni nu-l agreea,si in timp,sau dezvoltat aplicatii pt el,sau descoperit trucuri,si uite asa a devenit din ce in ce mai popular,vista este si a fost un esec,chestie recunoscuta de insasi Bill Gates,insa Windows 7 sunt sigur ca va intrece asteptarile celor ce urasc deja Vista,plus ca il vor putea instala chiar si cei cu un PC mai putin performant.Iti multumesc pentru comentariu si te mai astept

  2. Andrei
    12/09/2009 la 1:54 AM

    Datorita comoditatii mele folosesc Build 7100 , una dintre cele mai reusite releasuri. Dat fiind faptul ca am toate aplicatiile instalate de care am nevoie adica vreo 36 cu tot cu jocuri si alte chestii…. chiar imi va lua vreo 4 zile sa-mi pun alta versiune :)) . Sper ca ai inteles Adi , ce am vrut sa spun😀.Respect !

    • adriangudus
      12/09/2009 la 1:56 AM

      Da,te inteleg…fa-ti un back-up cu Acronis True Image,baga 7600 RTM,te joci cu el si pe urma dai restore la back-up…si ai totul inapoi cum era in maxim 7 minute! Eu am avut 7100 si nu e stabil de loc,Daemon Tools-ul facea figuri,se crash-uia des,nu stiu era foarte bugg-i si deloc stabil.

  3. Andrei
    12/09/2009 la 2:00 AM

    1.Au aparut update-uri si l-am facut 7600 RTM….DAEMON TOOLS NU mi-a facut figuri, nici Nero , Bug-uri grafice nu am avut sau blue screen-uri.Nu mi s-a crashuit niciodata…si il tin de 4 luni pe laptop….n-are nimic…mere blana🙂

    • adriangudus
      12/09/2009 la 2:02 AM

      In fine,poate la mine a fost si pt ca nu mi-a gasit driverele,si a mers cu cele pe care le avea in chitul de instalare,gasise el prin automatic update placa grafica sunetu si reteaua,i-am dat alow ca se le instaleze si dupa restart canci! Am instalat iarasi Windowsul insa nu am mai instalat nimic din ce si-a gasit prin automatic updates…in fine

  4. dumitru
    12/09/2009 la 9:35 PM

    Slabut spot, la atitea bani, de care dispun Windows puteau sa-si permita ceva mai ingeniuos… De ex. cei de la google fac mult mai bune spoturi publicitare.

    • adriangudus
      12/09/2009 la 10:14 PM

      Ai dreptate insa din moment ce nici nu a iesit versiunea finala ce ai vrea? sa promita marea cu sarea si cand il cumperi sa observi ca nu e nimic adevarat ce se spune in reclama??? Stiu ei ce sa faca si cand sa arunce bomba!!! Tinutu asta in suspans are rolu lui,au calculele lor,stiu ei ce strategie sa adopte!!!

  5. Corleone
    13/09/2009 la 2:32 PM

    E foarte fain maiales ca au folosit acea fetitza.E buna si asa versiunea 7, suntem liberi sa folosim orice ne place.

  1. 29/09/2009 la 8:15 PM

Lasă un răspuns

