Acasă > SOFTURI UTILE > ImageResizer – adauga functia de redimensionare a pozelor la meniul contextual

ImageResizer – adauga functia de redimensionare a pozelor la meniul contextual


Pentru cei ce nu stiu meniul contextual este acela care apare atunci cand dati click dreapta pe un fisier.Asadar acest ImageResizer va adauga o functia de redimensionare a pozelor in meniul contextual,practic cand navigam prin PC in folderul cu poze si dorim sa redimensionam o poza va fi suficient sa dam click dreapta pe ea si atata tot,ne mai fiind nevoie sa deschidem un editor foto sau sa folosim un soft special pentru redimensionat fotografiile.
2009-09-12_205259
Programul are de baza 4 dimensiuni prestabilite deja:
1 Small (640 x 480)
2 Medium (800 x 600)
3 Large (1024 x 768)
4 Handheld PC (240 x 320)

2009-09-12_205741
Ce ne ramane de facut este sa bifam una dintre dimensiunile dorite de noi si dam click pe „OK
Daca dorim o alta dimensiune care nu este prezenta in setarile prestabilite si dorim sa setam manual o dimensiune dam click pe „Advanced
2009-09-12_210013
bifam „Custom” completam cele 2 casute cu cifrele ce corespund dimensiunii dorite de noi,apoi dam click pe „OK
2009-09-12_210349
ATENTIE: Nu bifati si casuta „Resize the original pictures” (redimensioneaza poza originala) pentru ca va sterge poza cu marimea originala si o va inlocui cu cea creata de voi si astfel veti pierde poza originala!

Softuletul este GRATUIT si functioneaza atat pe sisteme de operare pe x86 (32 biti) cat si pe sisteme de operare pe x64,este suportat atat de Windows XP cat si de Windows Vista si Windows 7

DOWNLOAD: ImageResizer for Windows 7/Vista 32 bit
DOWNLOAD: ImageResizer for Windows 7/Vista 64 bit

  1. Songoku
    14/09/2009 la 7:34 PM

    Salut! Scuze ca sunt asa bagacios dar as vrea sa stiu si eu ce sa intamplat de nu mai intrii pe chat la videotutorial.ro ca sunt foarte multe persoane care intreaba de tine🙂 Multumesc!

    • adriangudus
      15/09/2009 la 1:00 PM

      Am avut niste probleme cu hardul,dar sa terminat cu bine,am reusit sa-l recuperez😀

  2. corym2008
    08/10/2009 la 2:39 AM

    Buna adrian scz am si eu o intrebare acest ImageResizer este doar pentru win7 si vista?sau am inteles gresit?si mult succes in continuare foarte educativ si acest sit.

  3. corym2008
    08/10/2009 la 2:47 AM

    mii de scz am vazut prea tarziu ca e suportat si de xp

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

