Acasă > SECURITATE > Avira AntiVir Personal – instalare si setare

Avira AntiVir Personal – instalare si setare


Iata ca astazi nu am stare si a dat harnicia in mine,si ca un tembel ce sunt am batut recordul pe care nu stiu cati blogeri il au,de a scrie 5 articole intr-o zi!!! Asa-i ca nu sunt sanatos la cap??? =)))). Deci…sa revenim! Stiti cu totii sau deja foarte multi dintre voi folosesc deja minunatul Antivirus GRATUIT de la Avira,ei bine astazi la lansat versiunea 9.0.0.408 Avira AntiVir Personal.Este un antivirus cum spuneam gratuit,usor de folosit si cu o rata foarte mare de detectie,cine nu are bani pentru o versiune comerciala de antivirus aceasta este alegerea ideala de a-si „achizitiona” acest antivirus in mod legal si fara nici un ban! eu personal il folosesc de foarte mult timp si pot spune ca sunt multumit de el si chiar il recomand cu caldura celor ce se mai intreaba inca „ Care este cel mai bun antivirus ?

Si daca tot va anunt ca e valabila o noua versiune de Avira versiunea Free haideti sa urmam impreuna pasii de instalare al acestuia:

1 Download-ati Avira de la sfarsitul articolului,dati dublu click pe executabilul download-at,apoi dati „Next”

2009-09-09_232101

2 Apoi iarasi click pe „Next”

2009-09-09_232145

3 Bifati cu click stanga „I accept the terms of the license agreement” (sunt de acord cu termenii si conditiile) apoi click pe „Next”

2009-09-09_232304

4 Bifati cu click stanga casuta „I accept that Avira AntiVir Personal – Free Antivirus is for private use only and must not be used for any kind of commercial or business purpose” ( sunt de acord ca Avira sa fie folosit doar in scopuri private si nu comerciale) apoi dati click pe „Next”

2009-09-09_232409

5 Dati click pe „Next”

2009-09-09_232501

6 Debifati cu click stanga casuta „Yes, I would like to register as a user of Avira AntiVir Personal – Free Antivirus” (debifand,nu sunteti de acord sa va inregistrati ca user al comunitatii avira,nu va afecta cu nimic functionalitatea sau instalarea antivirusului) si dati click pe „Next”

2009-09-09_232634

7 Asteptati ca Avira sa se instaleze

2009-09-09_232702

8 Debifati cu click stanga „Show readme.txt” si dati click pe „Finish”

2009-09-09_232806

9 Acum va trebui sa configuram cateva setarzi de baza pt Avira si dam click pe „Next”

2009-09-09_232900

10 In functie de performantele PC-ului dumneavoastra setati modul de scanare si detectie a acestuia,eu personal am bifat „High detection level” ,nu va sfatuiesc sa faceti acelasi lucru,daca aveti un PC mai slabut sfatul meu e sa il lasati de baza,adik pe „Medium detection level” apoi dati „Next”

2009-09-09_232948

11 Acum va trebui sa alegem de ce tip de fisiere sa se ocupe avira si sa le scaneze,eu personal am bifat „Select all” si am dat „Next” ceea ce va sfatuiesc si pe voi sa faceti la fel!!

2009-09-09_233046

12 Acum va trebui sa setam modul de pornire al Avirei la pornirea PC-ului.Avem 2 moduri „Normal start” – Avira va porni normal,sau „Secure start” – Avira va porni inaintea tuturor aplicatiilor insa asta va afecta timpul de bootare al windowsului(va fi mai lung),eu personal am bifat „Secure start”,alegerea va apartine! apoi dati click pe „Next”

2009-09-09_233129

13 Acum va trebui sa dam „Next” si Avira va porni o scurta scanare pentru a recunoaste aplicatiile,mai pe scurt pentru a face cunostinta cu sistemul si softurile ce le avem instalate.

2009-09-09_233219

14 In fereastra ce va aparea ne va zice ca am setat tot ce trebuie si ca avira e gata sa ne pazeasca PC-ul,nu trebuie decat sa dati click pe „Finish”

2009-09-09_233308

15 In vereastra ce va urma avira va incepe automat sa-si faca update-uri iar dupa ce aceste update-uri sau terminat fereastra se va inchide automat (hai ca am facut si o rima,jur ca fara sa vreau🙂 )

2009-09-09_233345

Asadar am parcurs impreuna pasii de instalare al acestui antivirus,sincer sa va spun nu papa deloc multe resurse este foarte light si cum am spus si la inceputul articolului are o detectie foarte buna! Ruleaza pe orice sistem de operare Windows Vista,Windows XP,Windows 7,Linux

Daca doriti sa vizionati un tutorial video in limba romana despre instalarea, download-area, si setarea lui Avira AntiVir o puteti face dand click pe acest link: Avira AntiVir, download, instalare si setare – tutorial video

Daca intampinati dificultati sau aveti neclaritati nu ezistati sa postati un comentariu pe rubrica de comentarii de la sfarsitul acestui articol

DOWNLOAD: Avira AntiVir

  1. Cpu09
    10/09/2009 la 5:52 AM

    Foarte bun tutorialul si Antivirusul,si eu il folosesc de foarte multa vreme si sunt multumit😉

  2. ylye
    10/09/2009 la 5:31 PM

    Salut baieti…deocamdata e cel mai bun antivirus free si nu numai…in legatura cu tutorialul, n-am vazut in viata mea explicatii mai bune decat astea, multumim Adrian pt tot ceea ce faci pt noi!

    • adriangudus
      10/09/2009 la 5:59 PM

      Si eu iti multumesc si te mai astept!!

  3. dumitru
    11/09/2009 la 2:47 PM

    Tineam sa te intreb Adrian. Tii minte ca mi-ai pus Avira Premium… La un moment dat imi spune ca trebuie sa procur o noua licenta, dar chiar in informatia privind licenta scria ca mai este valabila pina in 2011. Am fost nevoit sa-mi pun Personal. Dar spre deosebire de Premium e mai „lenos” la update, de aceea ii innoiesc baza de date manual.

    • adriangudus
      11/09/2009 la 10:35 PM

      Cel Personal isi face update o data pe zi,nu e vorba ca e lenes dar asa e setat,e totusi o versiune gratuita si esti limitat!

  4. Attila Vago
    12/09/2009 la 12:24 PM

    Avast-ul e mai bun decat Avira – din punctul meu de vedere, insa un top-list real nu prea se poate face… azi e mai bun asta, maine e mai bun ala… Zic eu ca ala e bun care iti face treaba buna.

    • adriangudus
      12/09/2009 la 12:26 PM

      Ai dreptate insa Avastul…nu stiu,are rata de detectie cam mica,comparativ cu Avira.

      • Attila Vago
        12/09/2009 la 8:58 PM

        Cand cum… am lucrat cu ambele. Cu Avira chiar si acum 7 ani, dar am avut niste experiente neplacute si am trecut definitiv pe Avast, mai ales dupa ce am aflat ca multe retele de Romtelecom lucreaza cu el. Si Mcafee e bun (evident cumparat). Sunt 4 antivirusi pe care chiar nu le inghit: AVG, Norton, BitDefender si Kaspersky.

  5. dumitru
    14/09/2009 la 12:43 PM

    Nu stiu de ce nu-l inghiti pe Kaspersky, dar eu as da si bani pentru el.😉

    • adriangudus
      14/09/2009 la 2:13 PM

      Kaspersky este fara doar si poate liderul nr 1 in opinia mea ca antivirus,pt mine e the best!

    • Attila Vago
      14/09/2009 la 3:45 PM

      In 2007 am avut o versiune licentiata pe un laptop bunicel Toshiba, si imi manca la resurse de imi venea acru, iar laptopul fierbea. L-am aruncat pe geam si am pus Avast, dupa care totul mergea cu vreo 40% mai bine. Deci nu zic ca e varza, ca la rata de detectie este no.1… dar come on… fie-ti mila de hrdware.

      • adriangudus
        15/09/2009 la 1:03 PM

        Sau schimbat multe de atunci! Da asa este demult kaspersky iti rupea pc-ul in 2 la propriu,insa treburile sau schimbat mult de atunci! Dai o sansa,pune un kaspersky 8 si o sa vezi ca nu mai este demult asa! sau bagal pe ultimul kaspersky 9!

  6. Admin (nu aici)
    15/09/2009 la 2:24 PM

    Avira the best

  7. dumitru
    16/09/2009 la 4:00 PM

    Tin minte, pe cind aveam un sistem slab, imi pusesem KAV 7, mama ce imi ingreuna sistemul… Scanarea de virusi full o facea in 14 ore. :))

  8. Tnelson
    01/10/2009 la 8:42 AM

    Your blog is so informative … ..I just bookmarked you….keep up the good work!!!!

  9. RobD
    07/10/2009 la 1:59 AM

    I usually don’t post on Blogs but ya forced me to, great info.. excellent! … I’ll add a backlink and bookmark your site.🙂

  10. Bill Bartmann
    09/10/2009 la 10:00 PM

    Your blog is so informative … ..I just bookmarked you….keep up the good work!!!!

  11. Pro_to
    13/10/2009 la 1:21 PM

    Am instalat si eu AVIRA free…insa nu-si face updateurile..tot apare fereastra aia in dreapta ecranului (Later..Update)😕 care sa fie problema?

    • dumitru
      13/10/2009 la 11:41 PM

      Trebuia sa te inregistrezi la ei pe site cind iti instalai AviraPersonal. In acest caz primeai update-urile pe email si trebuia sa le instalezi manual. Nu e greu in cazul cind lucrezi toata ziua la pc, iar daca nu, at. nici de antivirus n-ai nevoie…😉

    • Attila Vago
      14/10/2009 la 12:05 AM

      Problema e cea de nush cand (de mult timp), si se tot repeta. Uite, eu sunt online cam 16-18 ore pe zi, folosesc de peste 3 ani Avast si sunt extrem de multumit. Ti-l recmand cu foarte multa caldura, e free si exista in numeroase limbi, incl. romana. http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html Update isi face singur, foloseste extrem de putin resurse, practic si uiti ca e acolo, doar o sa vezi zilnic o ferastruica informandu-te ca si-a facut update-ul. Te inregistrezi la ei pe site, primesti o cheie de activare gratuit pe e-mail si 12 luni stai cu burta la soare…🙂

      • dumitru
        14/10/2009 la 11:16 AM

        Stiu de Avast, stiu ca e bun, dar din cite am inteles din video articolul realizat de Adrian, e un soft destul de stufos. Nu ca mi-ar fi frica de seterile numeroase sau de tot ce e nou, dar prefer sa ma mai joc cu Avira pina ma voi satura.
        Bine, chiar am sa-l incerc si pe Avast, sa vad chiar e asa de bun cum zici tu…😀

      • adriangudus
        14/10/2009 la 11:45 AM

        Nu a spus nimeni ca nu e bun si eu l-am folosit multisor timp…ce nu-mi place este ca are detectia slaba…face exact ca BitDefenderu…”ai 10.000 de virusi” ok ia si stergei sau ocupate de ei ca doar esti antivirus. zis si facut….dupa o scanare adanca din boot (pt ca avast are optiunea asta) saracu a sters doar 6 din 10.000…de restu? nu a putut sa se ocupe!!!! Nu am nevoie doar sa ma anunte ca am un virus vrea sa stie si ce sa faca cu ei, macar sa-i redenumeasca daca nu sa-i stearga…in fine…eu tot la Avira raman.

  12. dumitru
    14/10/2009 la 1:44 PM

    Gata, am instalat Avast si l-am si setat. Ramine sa vedem Avira citi virusi va gasi dupa Avast, ca Avast dupa Avira n-a gasit nimic…😉

    • Attila Vago
      14/10/2009 la 2:48 PM

      Sper ca l-ai setat pe „High”…

  13. Attila Vago
    14/10/2009 la 1:50 PM

    Sincer, nu vad ce-i asa de „stufos” la Avast, mie mi se pare extrem de usor de folosit (vorbesc de versiunea free).
    Faza cu ce zice Adrian mi se pare o chestie extrem de ciudata, fiindca pur si simplu nu-mi explic cum este posibil sa zica ai 10.000 de virusi si sa stearga doar 6. NEVER HAPPENED TO ME… La fel ca si cu boot-scan, tot ce vede si sterge. Ca acelasi virus este duplicat, asa cum este Jefoo de exemplu, si in cazul asta sunt mii de detectii, insa e un singur virus, asta e alta mancare de peste.
    Comparatia intre Avira si Avast am facut-o si eu, nu doar pe PC-urile mele ci si ale altora, tocmai ca sa ma asigur ca fac alegerea buna si pentru siguranta clientilor. Cred ca este aiurea sa spunem ca unul este mai bun ca celalat, fiindca asa cum am mai spus, azi are Avira o detectie mai buna, maine Avast, poimaine XY. Motivele pentru care NU am ales avira sunt:
    1. Update problematic (de foarte mult timp) >> neseriozitate si lipsa de respect fatza de clienti.
    2. Detectie cand foarte buna, cand foarte proasta.
    3. Are tendinta de a nu preveni virusii ci a-i managui dupa ce deja sunt infectat.
    4. Am vazut prea multe PC-uri infectate cu tot cu Avira instalat… ca sa mai am incredere.
    Tot ce spun, zic din experienta de ani intregi, prima experienta foarte proasta cu Avira fiind acum 7 ani cand a trebuit sa pun F-Prot ca sa salvez PC-ul prietenei mele. De aunci cam anual dau cate o incercare sa vad, poate poate si-au revenit cei de la Avira, insa in zadar. O situatie foarte proasta am avut acum vreo 3 luni cand am vrut sa-l instalez unui client, si mi-a dat chix installerul pe un OS fresh. Never happened with Avast!
    Chiar nu incerc sa fac pe nimeni sa treaca de la unul la celalat, este pur decizia voastra ce folositi, insa eu raman la Avast fiindca toti clientii mei au Avast si nici unul nu se plange de probleme. Oare au toti un noroc orb…? N-as crede…

  14. Attila Vago
    14/10/2009 la 2:00 PM

    Ahh, o chestie ca regula de aur: antivirusii nu sunt pentru a sterge virusi (de multe ori e too late), ci pentru a preveni infectarea. Cand cineva vad ca are sute sau mii de virusi, recomandarea mea este sa ia un DVD, sa salveze ce are de salvat si apoi Format C: ,pus OS nou, antivirus imediat dupa, si end of story. Dupa ce un PC este infectat intr-un hal din ala nu este nici un antivir care sa va scape de ruinarea OS-ului, fiindca se vor sterge fisiere din sistem si alte chestii vitale care au fost infectate, iar in cazul asta nu mai conteaza ca e Avira sau Avast sau Kaspersky sau orice alta minunatie de anivir. Cancer kills you anyway…

    • adriangudus
      14/10/2009 la 2:10 PM

      Nu e chiar asa! Daca stii sa folosest un Bart PE sau un Kaspersky Rescue CD poti dezinfecta fisierele iar daca nu le poti dezinfecta le poti inlocui foarte frumos,fara sa faci nici un reinstall, asta bine inteles daca stii unde sa umbli,ce sa faci,unde sa dai,si unde sa crape,daca stii unde sa te joci,ce sa inlocuiesti si asa mai departe. eu am facut un sistem foarte avariat astfel cu un Kaspersky Rescue CD si cu cateva fisierel luate dintr-un kit de windows, era ca nou ca si cum nimic nu sa intamplat dar repet. tre sa stii ce sa faci sa stii sa interpretezi logurile ce ti le da softurile astea de scanare in boot mod,tre sa stii sa identifici o ruptura de registri si asa mai departe. Daca omu are spre exemplu o baza mare de date…tine evidenta unui super market ce faci? ii formatezi pc-ul?

      • Attila Vago
        14/10/2009 la 2:46 PM

        Corect! Dar eu credeam ca vorbim de useri normali, casnici nu de profesionisti, ca presupun ca aceste tutoriale nu pentru profesionisti sunt… Profesionistii normal ca vor face ceea ce spui tu, insa asta include si software care deja costa bani, in plus in cazul unui supermerket cum zici tu, exista firma specializata care se ocupa de reteaua informatica, backup se face deobicei pe servere locale sau distante, de multe ori aceste date nici macar nu se salveaza pe PC-ul de user din motive de securitate, ci direct pe serverul de distibutie sau serverul-mama, sau ambele.
        Normal ca tu, eu si altii care stim sa butonam, nu dam format la HDD imediat, ci incercam in mod „brute force” sa remediem problema, dar un user care abia stie sa-si instaleze OS-ul, evident va cauta „cel mai simplu” remediu din punctul lui de vedere. Stii cum e? Chiar apreciez aceste tutoriale pe care tu si altii le scrieti, bravo ca aveti rabdare pentru asa ceva dar situatiile si problemele in domeniul PC-urilor sunt atat de numeroase si atat de multilaterale incat mereu vor exista discutii pe teme de genul… asa cum zicea si Chris Perillo la un moment dat, probelemele cu un PC sunt de multe ori foarte „personale”. Mare dreptate a avut…

  15. adriangudus
    14/10/2009 la 9:50 PM

    Inca un motiv pentru care nu agreez avastul este ca isi face updateuri extrem de rar, odata pe zi si foarte dar foarte rar de 2 ori pe zi, nu e normal asa ceva si nici sanatos! Avira daca esti istet si ii faci multi scheduler task-uri (programezi “daily at 9:00″ apoi inca una tot “daily at 11:00″ si tot asa) isi va face updateuri din 2 in 2 ore bine nu mereu va gasi un update disponibil insa mie mi sa updatat intr-o zi setandul asa de 4 ori, de fiecare data cand sa lansat pt update mi-a downloadat semnaturi in rest isi face pe putin 3 updateuri pe zi! deci e ceva bun fata de avast.

  16. dumitru
    20/10/2009 la 7:01 PM

    Folosesc Avast de aproape o saptamina si am constatat urmatoarele:
    1. Avast, ca si Avira, update-ul si-l foce rar, o data pe zi.
    2. Are o interfata placuta si originala.
    3. Nu are posibilitatea de a-ti planifica o scanare.
    Nu stiu, poate nu stiu chiar tot despre Avast, dar oricum la Avira ma trage. Mai vedem, il mai tin ceva timp…

    • Attila Vago
      21/10/2009 la 12:26 AM

      1. Un test care tine o saptamana sau doua, nu prea are relevanta. Daca de exemplu un software ar sta in versiune beta 2 saptamani, pai sunt sigur ca ar fi mare jale la produsul final.
      2. Un update pe zi mi se pare foarte ok, din moment ce nu am virusi de atata timp, nu vad de ce ar trebui sa-si faca update de 10 ori pe zi.
      3. Intrebare: la ce foloseste planificarea unei scanari cand Avast scaneaza totul in mod real-time??

      Oricum, eu nu vreau sa conving pe nimeni sa treaca la Avast, ci am prezentat doar exerientele mele indelungate si intotdeauna placute legate de acest antivirus si am tinut sa subliniez faptul ca este eronat considerat un antivirus slab. In 2007 a fost primul antivirus certificat de Microsoft, impreuna cu aparitia lui Vista.

      • dumitru
        21/10/2009 la 4:57 PM

        Nici n-am pretins ca fac vre-un test si ca-s specialist cumva in materie. Dar is user ca si majoritatea din noi. Eu personal nu consider ca e un soft prost si ca nu merita sa fie folosit. Mie imi place, dar nu vad cu ce e mai bun ca Avira.
        Am si eu o intrebare. Am vazut pe net un antivirus McAfee, stie cineva ce-i cu el???

      • adriangudus
        21/10/2009 la 5:03 PM

        Nu e cine stie ce,asta e doar parerea mea! E cam isteric,vede virusi in orice

  17. Attila Vago
    21/10/2009 la 10:39 PM

    McAfee l-am folosit, versiune licentiata pe 3 luni, iar de ceva timp am niste clienti care beneficiaza de licenta prin Romtelecom, si sincer nu ma pot plange de el. Nu stiu pe unde umbla unii de vede numai virusi peste tot, tot ce pot eu zice este ca isi face treaba bine, nu consuma prea multe resurse, cu update-ul sta bine, iar eu dupa 3 luni de folosire, cand am trecut inapoi la Avast, nu am avut nici un virus.

  18. Dan
    22/10/2009 la 5:19 PM

    Nu Stiu……… Eu Foloses Kav cu licenta pe 30 de zile o renovez si gata…….

  19. dumitru
    28/10/2009 la 6:07 PM

    Acuma, nu stiu care ar fi pricina, dar am prins un virus. Cu toate ca si Avast-ul si Comodo erau setate destul de paranoic. Am rezolvat problema doar prin backup.
    Poate ma puteti voi ajuta sa inteleg cauza. O sa incep cu inceputul.
    Umblasem la setarile modemului, incit nu mai aveam conexiune la net😀. Am sunat la moldtelecom si le-am spus care-i problema. A doua zi a venit un tinar si mi-a rezolvat problema. Cind am pornit pc-ul in ziua urmatoare, firewall-ul imi tot sarea pe svhost.exe din C:Windows/sistem32, spunea ca e un atac de tip buffer overflow, s-apoi si pe un 9new.exe, de care prima data auzisem. Ce e interesant ca nu puteam sa ma conectez la net, cred ca firewall-lul ma restrictiona. I-am dat un scan cu Avast, care imi gasise 3 fisiere infectate, stergindu-le, Comodo oricum imi sare pe aceste executabile de mai sus. Daca dezactivam firewall-ul sau daca puneam acele fisiere in lista Fisierelor sigure, ma putem conecta la net, dar nu mai putem face nimic cu compul, adica puteam doar sa apas pe butonul REstart de pe Blocul de siste, aceasta cred ca si inseamna atac de tip „buffer overlow”…😉

  20. dumitru
    30/10/2009 la 12:36 AM

    Si totusi Avira e mai bun ca Avast!!!
    In primul rind imi ofera posibilitatea sa-mi fac update maunual, adica is mai in siguranta. Ceea ce nu face Avast-ul.
    2.Ca si cu Nod32 mi-am infectat pc-ul iar antivirusul tacea. Ei bine Avast n-a tacut de tot, a tipat cind era deja pea tirziu, oricum n-a putut rezolva problema, am fost nevoit sa bag backup-ul.
    3.Cu toate ca are Avast acea scanare „interesanta” pina la rualrea Windows-ului, nu mi-a gasit fisierele care erau virusi, care intr-adevar faceau toate problemele dupa cum arata COMODO internet security. Stiu ca o sa ma intrebati unde era firewall-ul cind m-am infectat, va pot spune ca nu doar eu stau la comp si nu-s sigur ca virusul a intrat fara „ajutorul” involutar al unui membru a familiei mele. Dupa ce mi-am bagat backup-ul, Comodo restrictioneaza cite 6 mii de incercari de atac din exterior, asa ca firewall-ul e unul foarte bun, chir si pentru el as da bani.
    4.Dupa ce am renvenit la Avira si i-am data prima scanare deplina a HDD-ului, el mi-a gasit citeva fisiere „dubioase”, care de fapt erau niste crack-uri si keygen-uri de care eu stiam foarte bine, DAR!!!! Avast le-a trecut cu vederea de parca nici nu existau.
    Is sigur ca as fi putut sa dau mai multe argumente in folosul Avirei, dar va dati seama, nu am avut destul timp sa stau pe Avast…😀😀😀

    • Attila Vago
      30/10/2009 la 1:31 AM

      Well, asta e parerea ta… ti-o respect. Pana la urma it’s your word against mine. Un lucru ce nu pot intelege… cum tu si altii reusiti sa va infectati. E foarte ciudat si dubios. Eu sincer sunt mai rau ca un copil, ma bag peste tot, de la si pana la… orice. Bag discuri cu virusi, devirusez HDD-uri prin USB, salvez date de pe stickuri si HDD-uri de care stiu ca-s virusate ca tocmai de aia vine lumea la mine, sa salvez ce se mai poate salva. Culmea… nu am probleme. Oare de ce?

      • dumitru
        30/10/2009 la 10:15 AM

        Sincer sa fiu nici eu nu ma dumeresc de ce. Daca ai fi putut sa vezi bookmark-urile mele, ti-ai fi dat seama ca nu vizitez site-uri dubioase. Eu cred ca e de vina (in cazul meu) netul sau mai bine zis conecsiunea pe care mi-o dat-o cei de le moldtelecom, deoarece tot ma avertizeaza firewall-ul ca cineva vrea s se conecteze la compul meu.

  21. lore
    15/04/2010 la 8:33 PM

    bune seara! doresc sa instalez antivirusul Avira insa am o mica problema.L-am sters ducandu-ma la Control panel apoi Add and remove programs dar cand sa sterg folderul din partia C nu ma lasa. Pot totusi sa instalez chiar daca mi-a ramas acel folder Avira? Va multumesc pentru intelegere! O seara placuta!

    • adriangudus
      15/04/2010 la 11:02 PM

      Acel folder il poti sterge dand restart la PC sau din Safe Mode. Ca sa intri in safe Mode, dai restart si apesi F8 sau tii apasat pe F8 o sa-ti apara un meniu…un ecran negru cu scris alb in care o sa ai
      1 Start Windows in safe mode
      2 Start Windows normali
      3 Start Windows with networck bla bla bla

      Selectezi cu sagetile sus/jos ale tastaturii meniul „1 Start Windows in Safe Mode” dai enter, o sa-ti booteze Windowsul insa sa nu te sperii, o sa ai rezolutie foarte mica, e ceva normal pentru safe mode si interfata aia de windows 98, te duci frumos si stergi folderul apoi dai restart si bootezi normal… sau incerci cu Unlocker despre care poti viziona un tutorial video in limba romana la acest link: http://www.videotutorial.ro/?p=347 sau sa citesti acest articol https://landpc.wordpress.com/2009/08/22/lockhunter-o-alternativa-la-unlockeracum-si-pentru-sisteme-x64-biti Succes si revino cu detalii…daca ai reusit sau nu…

  22. lore
    24/04/2010 la 2:20 PM

    multumesc pentru raspuns. am reusit in acea seara dand un restart. weekend placut.

  23. Liviu
    29/01/2011 la 7:44 PM

    Apreciez tutorialul pentru prezentarea concisa si la obiect.
    Aveti idee daca Avira poate fi autorul unor ecrane albastre? Mi s-a intamplat in timpul a 2 scanari consecutive. Solutia pe care am adopta-o: am dezinstalat si reinstalat Avira. In continuare nu s-a mai intamplat ca sa se opreasca Win XP in timpul scanarii.

  24. Forinelius
    04/03/2011 la 8:52 PM

    am cumparat kis 2009 cu licenta ptr. 3 pc-uri acum 1 an, l-am instalat in 2 calculatoare ambele cu 4gb ram si procesoare amd (unul dual core la 3gh iar celalant un quad core la 3gh). pot sa va zic ca lea bagat pe amandoua in ceata, imi raspundeau la comenzi dupa 30-40 secunde uneori asteptam 2-3 minuta sau restart fortat. Asa ca am pus avast free si totul a revenit la normal, nici nu simt ca am un antivirus instalat. Am fost prost ca sa dau banii pe un antivirus care e varza.
    In fapt daca avem alternative free nu se merita sa cumperi ca oricum pana la urma daca ne intra virusi re-instalam windodows-ul. Parerea mea, avast sau avira e tot ce ne trebuie + comodo firewall free + windows free… ;p sau pana la urma trecem toti pe linux si uitam de de toti hoti astia care fac japca cu programelele lor.
    it’s a free world, peace to ubuntu🙂

  25. Vali
    16/10/2011 la 1:56 PM

    mi-am instalat si eu avira..ieri era ok dar azi imi zice ca nu-i instalat si : a service reports an alert…oare de ce?:-/

  26. Ga
    16/08/2012 la 4:04 PM

    am o prob cand deschid sa instalez mi se inchide avira singura dc?

    • adriangudus
      04/09/2012 la 11:58 PM

      Asigura-te ca nu ai alt antivirus sau alt soft de securitate instalat (care ruleaza deja)

  1. 02/01/2011 la 1:48 PM

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: