Acasă > SECURITATE, SFATURI SI TRUCURI > Firefox – securizati-va parolele de ochii curiosilor !!

Firefox – securizati-va parolele de ochii curiosilor !!


Cum mai toata lumea sunt sigur ca foloseste Firefox o sa va prezint astazi o modalitate simpla si la indemana oricui de asi securiza browserul.Cred ca toata lumea are cate un cont pe diferite siteuri sociale,sau conturi de mail pe yahoo ori pe google,si stiti cu totii ca atunci cand va-ti logat browserul va intrebat daca vreti sa va tina minte parola sau nu.Evident din comoditate toti preferam ca parola sa fie tinuta minte de catre browser pentru a nu fi nevoiti de fiecare data sa introducem parola cand ne logam
2009-09-05_124351
Ei bine zis si facut,ne-am „dresat” browserul sa ne stie parolele,insa cum acest lucru este ceva bun la fel poate fi si ceva grav sau rau.De ce? Pai…haideti sa vedem.
Va invit sa mergeti in Browserul Firefox la „Tools” apoi la „Options” apoi la tabul „Security”
2009-09-05_124933
Ce vedem in imagine este un buton „Saved Passwords…” pe care daca dam click ne va arata foarte frumos toate parolele,link-urile si usernameul pe unde avem conturi!!!
2009-09-05_125259
Evident eu am „cenzurat” imaginea ca doar nu eram tampit sa imi arat parolele si siteurile unde am cont,Asadar bagati de seama,pe cine lasati la PC,pentru ca oricine va poate vedea lejer parola de Yahoo Messenger,conturile de traker si asa mai departe,vedeti cat de simplu este??? Nu ne folosim nici de cai trioeni ca sa le furam,nici de keyloggere,nici de radmin ci doar de browserul pe care il are tot omu!
Acum haideti sa vedem ce facem sa prevenim si aceasta modalitate de a ne fi furate parolele si o solutie foarte simpla ar fi sa mergem iarasi pe „Tools” apoi „Options” apoi la tabul „Security” si sa bifam casuta „Use master password”
2009-09-05_125753
2009-09-05_130000
Completam campurile „Enter new password:” si „Re-enter password:” si click-am pe „OK” de acum in colo putem rasufla mai usurati pentru ca cine va dori sa acceseze browserul si sa intre in „managerul” de parole va trebui sa stie parola,sfatu meu e sa puneti una lunga,greu de ghicit,pentru ca nimeni nu ar vrea sa aiba toate parolele pe toate conturile in mainile cui nu trebuie!!!
FITI CU OCHII IN 4 SI FERITIVA DE JAXOREI !!!

  1. dreptungeek
    05/09/2009 la 1:38 PM

    „Evident din comoditate toti preferam ca parola sa fie tinuta minte de catre browser”
    Hmmm… nu, sorry🙂

    • adriangudus
      05/09/2009 la 1:44 PM

      Eu am generalizat,si credema ca sunt oameni care desi au Firefoxul in Romana nu stiu ce-i ala cockie cum sa-l activeze sau sa-l dezactiveze,nu stiu decat sa navigheze,nu stiu sa faca un bokmark,si credema ca foarte multi fac ce am spus in articol dau cu click-ul pe remember!!😉

  2. dumitru
    05/09/2009 la 6:04 PM

    Pai pentru ce sa le stiu parolele, daca pot intra si asa pe orisice site, la care browserul a memorizat parola. Adica, n-are rost sa-mi pun parola la Tools, pentru ca daca doreste cineva sa-mi verifice email-ul, o poate face si fara sa-mi cunoasca parola, acestea doar in cazul cind ii dau remember.
    Mie personal nu mii lene sa scriu de fiecare data parola, am lasat active doar cookie-urile.

  3. Viorel
    11/11/2009 la 3:26 PM

    Foarte interesant, ce ma bucur ca am dat peste acest sait si cineva de aici sa gandit si la ceilalti, pe mine ma ajuta mult aceata parolare, multumesc pentru tot ce faceti baieti.

  4. Blackcodeme
    20/01/2011 la 8:00 PM

    Am un site, potential partener, vreau sa stabilim o relatie de sprijin reciproc si benefic amandoura.
    Iti place asezarea,
    Acces It,
    Site-uri partenere, in mare, cam tot, felicitari si haide sa crestem impreuna…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

