Acasă > UPDATE-URI > Download Opera 10 – versiunea finala !

Download Opera 10 – versiunea finala !


In sfarsit Opera a ajuns la versiunea finala,stiu ca articolul vine cam tarziu,insa mai bine mai tarziu decat niciodata,cred ca toti stiti cine e Opera si nu mai are nevoie de nici o prezentare,este un browser pe care sincer sa va spun nu-l prea indragesc,de ce? Pai…o arata el bine,la costum,cravata,pantofi…jos palaria pentru grafica insa mie nu-mi place cum raspunde la incarcarea paginilor web,mi se pare ca fiind prea lent,si nici nu e prea futurist,adik,nu face mai mult decat stie sa faca Firefoxul! Oricum decizia va apartine!Screenshot-2 (Modified)

DOWNLOAD: Opera pentru Windows

  1. kroslex
    28/09/2009 la 7:00 PM

    Cum fac sa nu mai downloadeze Opera torrentele???Vreau cu Utorrent saa le downloadez!

    • adriangudus
      28/09/2009 la 8:42 PM

      Te duci sus pe „Tools” apoi pe „Preferences…” in fereastra care apare te duci pe tabul „Advanced„,in lista din stanga dai click pe „Downloads„,debifezi casuta „Hide file type opened with Opera” in casuta „Quick find” scri torrent,in caseta de sub „Quick find” unde ai scris torrent,iti va aparea o denumire genu: application/x-bittorrent,dai click stanga pe acea denumire ca sa o selectez si in dreapta ei dai click pe butonul „Edit” si in fereastra ce va apare,la „Action” bifezi „Save to disk” sau „Show download dialog” apoi dai click pe „OK” apoi iar „OK„,daca vei alege „Show download dialog” cand vei vrea sa downloadezi un fisier torrent iti va aparea o fereastra ca aceasta (click AICI pentru a vedea imaginea) unde vei bifa „Use system default” si ti-l va salva pe desktop,sau un folderul unde ai tu setata opera sa descarce,iar ca sa faca asta mereu pentru fisierele de tip torrent si sa nu te mai intrebe prin acea fereastra ce sa faci,bifezi si „Remember choice and do not show dialog again” si nu te va mai intreba nimic,si iti va salva fisierul torrent pe desktop,pt al baga apoi in utorrent sau ce client de torrent folosesti tu. Sper sa-ti fi fost de folos instructiunile si daca nu ai inteles ceva,nu ezita sa intrebi!

  2. Radu
    15/04/2012 la 1:54 PM

    Vreau ca browserul sa se poata downloada cu uTorrent!!!

  3. cristyan
    11/01/2013 la 2:50 PM

    am o mare mare mare problema :((((( dupa ce am download-at opera ”11.” sau opera ”12” am intrat sa o instalez am dat ”RUN” APOI MI-A aparut sa dau ”cancel . ”
    acces and install” si am dat ”ACCES AND INSTALL ” Apoi imi spune ”Invalid installation package! Error code: 45 ” SI DEJOS CANCEL ce inseamna ???? ce trebuie sa fac ??
    ????? DACA STIE CINEVA SA DEA ADD LA IDU MEU DE MESSENGER CRISTI_CRISTY4U SAU CRISTIAN_ANTONIO4U SAU CRISTYAAN97 CU LITERE MICI am nevoie de ajutor

  4. 15/11/2013 la 7:22 PM

    Ma sami spuna cnv cum naibi descarci asta ca nu e nici un dela de descarcare tr sa caut pe google ??

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

