Acasă > UPDATE-URI > Download BurnAware Free – ajuns la versiunea 2.3.9

Download BurnAware Free – ajuns la versiunea 2.3.9


BurnAware este un utilitar de ars CD-uri,DVD-uri,si chiar si BluRay-Disk.Poate inlocui cu succes prea batranul Nero si unde mai pui ca BurnAware este complet GRATUIT,evident existand si versiunea Pro comerciala,insa noi astazi vorbim despre facilitatile lui BurnAware Free version.Programul este foarte simplu de folosit si nu tre sa fii un mare expert sa arzi un CD,DVD cu BurnAware!!

2009-08-29_004425

O sa prezint in cateva printuri cu ce vine nou aceasta versiune 2.3.9 precum si ce functii detine acest utilitar de ars CD-uri.La tabul „Compact Disk” avem optiunile:

Create Data CD – creaza un disc cu date

Create Boot CD – creaza un CD bootabil

Create Audio CD – creaza CD cu track-uri

Create MP3 CD – creaza CD cu mp3-uri

Burn ISO Image – arde o imagine ISO

Make CD Image – creaza o imagine dupa CD

Disc Info – informatii despre CD

Erase CD-RW – sterge CD-urile reinscriptionabile

2009-08-29_004729

La tabul „DVD Video” avem urmatoarele optiuni:

Create Data DVD – creaza un DVD cu date

Create Boot DVD – creaza un DVD bootabil

Create DVD Video – creaza un DVD Video

Create MP3 DVD – creaza un DVD cu MP3

Burn ISO Image – arde o imagine ISO

Make DVD Image – face o imagine dupa DVD

Disc Info – informatii despre DVD

Erase DVD-RW/+RW – sterge DVD-urile reinscriptionabile

2009-08-29_004805

La tabul „BluRayDisk” avem urmatoarele optiuni:

Create Data BD – creaza un BluRay cu date

Create MP3 BD – creaza un BluRay cu MP3-uri

2009-08-29_004827

Dupa cum vedeti si in imaginile de mai sus avem tot ce ne putem dori de la un burner.Cu totii stim ca Nero pe versiune ce trece devine tot mai mare si mai pompos,cu tot felu de minunatii inutile,ca sa nu mai spun ca acest Nero costa si o caruta de bani si kitul de instalare a ajuns sa „cantareasca” cat un CD cu Windows,de ce sa ne complicam cand avem sute de alternative unele chiar foarte bune si GRATUITE. Eu sper sa il folositi cu placere,si daca aveti intrebari sau intampinati probleme nu ezitati sa le postati pe rubrica de comentarii!

Daca doriti sa descarcati BurnAware dati click pe DOWNLOAD

  1. UnuMic
    29/08/2009 la 7:48 AM

    O alternativa la Nero foarte buna…plus ca este capabil să copieze de pe un disc pe altul, fără a trece datele pe harddisk.

    • adriangudus
      29/08/2009 la 1:13 PM

      Toate softurile de ars trec pe HDD intr-un folder Temporar ce trebuie sa copie pe altul,apoi cand bagi CD-ul gol ia din acel folder temporar si le scrie pe cel gol,Chiar si BurnAware face asta!

  2. blackarow
    29/08/2009 la 9:58 AM

    Da asta chiar i-mi place, seamana foarte mult cu „ashampoo burning studio 6” pe care eu il folosesc momentan si care este si el free, sincer nu stiam de „BurnAware” iata cate alternative free avem la nero si care chiar sant bune si la indemana oricui.Respect!!!

    • adriangudus
      29/08/2009 la 1:14 PM

      O sa fac un articol special dedicat alternativelor la Nero,ramai pe aproape😉

  3. kazaryon
    29/08/2009 la 12:46 PM

    CHIAR AVEAM NEVOIE DE UN ASEMENEA SOFT ACUM!
    INSA AM FOLOSIT IMG BURN!😀

  4. UnuMic
    29/08/2009 la 3:30 PM

    Da ai dreptate.. scuze …eu ma refeream la copierea de pe un CD-ROM la un CD-drive scriitor ..poate gresesc.

  5. ylye
    30/08/2009 la 2:12 PM

    Mai Adrian, dupa cum ti-am mai spus, eu chiar m-am hotarat asupra softului si l-am instalat in pc…cred ca e foarte practic si usor in acelasi timp de lucrat cu el…dupa mine, adio nero!!!

  6. Attila Vago
    31/08/2009 la 1:37 AM

    Subscriu… Chiar era nevoie de un soft gratuit care sa „dea in gura” suprematiei Nero. Mai sunt si altele dar asta pare a fi cel mai bun.

  7. cristea adina
    13/11/2009 la 1:58 PM

    Am descarcat Burnaware inca nu l-am folosit ca nu reusesc sa-l folosesc.
    Va rog sa faceti untutorial cu etapele de folosire.Va multumesc

    • adriangudus
      13/11/2009 la 2:03 PM

      O sa fac chiar azi sau cel mai sigur maine un articol in care voi explica cum se foloseste, este un soft gratuit si nemaipomenti acest BurnAware pacat ca oamenii „stiu” numai de Nero. Este la fel de simplu de folosit poate mai simplu de folosit decat Nero, cel putin asa mi se pare mie. Are tot ce-ti poti dori la un soft de ars cd-uri

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

