Acasă > SFATURI SI TRUCURI, SOFTURI UTILE > Cum dezinstalam Windowsl Live Messenger sau MSN ?

Cum dezinstalam Windowsl Live Messenger sau MSN ?


Cum bine stim cu totii Windows Live Messenger sau MSN vine preinstalat pe orice sistem de operare Windows,multi dintre noi nici nu il folosesc el fiind foarte folosit in statele unite ale americii,la noi cel mai uzitat fiind Yahoo Messenger

2009-08-27_110540

Tot ce trebuie sa facem pentru a scapa de aceasta „ciuma” pe care Windowsul o baga pe gat oricarui utilizator de PC este sa dam dublu click pe executabilul WLMUninstaler (nu necesita instalare)

2009-08-27_110929

Apoi sa va deschide o fereastra ca in imaginea de mai jos si tot ce ne-a mai ramas de facut este sa dam click pe „Uninstall”

2009-08-27_111412

Odata ce am dat click pe „Uninstall” vom primi in aceeasi fereastra confirmarea cu rosu cum ca ” WLM/MSN has been uninstalled successfuly „ (WLM/MSN a fost dezinstalat cu succes) si tot ce ne-a mai ramas de facut este sa dam click pe „Close” si am terminato si cu Windows Live Messenger sau MSN🙂

2009-08-27_111840

Pentru a descarca WLMUninstaller click pe DOWNLOAD aplicatia este GRATUITA

  1. cristy21steaua
    23/11/2009 la 10:41 PM

    in sfarsit am scapat de aceasta „ciuma”…
    chiar ma enervase… si nu stiam ce pot sa fac..
    Multumim de articol

  2. coli becheru
    18/09/2011 la 12:59 PM

    va rog ajutatima sa scap de windows live messenger .Am ancercat sa scap de el dar nu stiu sigur dk am scapat ,sant ancepatoare ….va rog ajutatima ……multumesc

  3. Coli Becheru
    18/09/2011 la 1:03 PM

    sa speramm k am scapat ,desii nu sant sigura ….multumesc

  4. stefan
    23/01/2013 la 6:02 AM

    Am scapat si eu di CIUMA asta.Deja ma enerva la culme.Multumim de PROGRAM elul de sters .

  5. robu tereza
    24/05/2013 la 2:33 PM

    am windows wista si nu gasesc executabilul WLMUninstaler pentru a scapa si eu de msn.com
    va rog sa ma ajutati.
    multumesc.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

